Telefonos ügyfélkiszolgálást az alábbi telefonszámokon biztosít Társaságunk:
Miskolc Ügyfélszolgálati Fiókiroda | +36 46 343 011 |
Tokaji Üzemigazgatóság | +36 47 352 322 |
Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi kirendeltsége | +36 47 361 664 |
Encsi Üzemigazgatóság | +36 46 385 903 |
Nyékládházai Üzemigazgatóság | +36 46 343 809 |
A Borsodvíz Zrt. központi telefonos ügyfélszolgálatának (+36 46 343 011) menürendszere:
Területi ügyfélszolgálati irodáinkat az alábbi nyomógombok szerint érheti el:
gomb: Miskolc
gomb: Nyékládháza
gomb: Tokaj
gomb: Szerencs
gomb: Encs
A nyomógombok segítségével az alábbi ügyintézési lehetőséget választhatja:
gomb: panaszbejelentés
gomb: általános ügyféltájékoztatás
gomb: műszaki hibabejelentés
gomb: mérőállás bejelentése
A 8. gomb megnyomásával meghallgathatja az adatkezelési tájékoztatónkat.
Hívásfogadás rendje munkanapokon
Miskolc Ügyfélszolgálati fiókiroda
Nap | Hívásfogadási időszak |
|---|---|
Hétfő | 8.00 - 11.00 |
Kedd | Hívásfogadás szünetel |
Szerda | 13.00 - 18.00 |
Csütörtök | Hívásfogadás szünetel |
Péntek | Hívásfogadás szünetel |
Üzemigazgatóságok ügyfélszolgálata
Nap | Hívásfogadási időszak |
|---|---|
Hétfő | 7.30 - 13.30 |
Kedd | 7.30 - 13.30 |
Szerda | 8.00 - 20.00 |
Csütörtök | 7.30 - 13.30 |
Péntek | 7.30 - 13.30 |
Az ügyfélszolgálati irodák és a fiókiroda munkaszüneti és pihenőnapokon nem fogadnak hívásokat. Amennyiben a munkaszüneti nap a hatályos jogszabályokban meghatározott heti egy hosszított hívásfogadási napra esik, abban az esetben az ügyfélszolgálat a következő munkanapon tart hosszított hívásfogadást. Munkanap átrendeződés miatti hívásfogadás módosulásról a Borsodvíz Zrt. a Felhasználókat a honlapján és az ügyfélszolgálati irodákban tájékoztatja.
A felhasználási helytől függetlenül, bármely ügyfélszolgálati iroda, fiókiroda telefonszámain intézhetik felhasználóink az ügyeiket. Ha az Felhasználó a megkeresését nem annál a szervezeti egységnél tette meg, amelyik hatáskörébe a Felhasználó megkeresésének kivizsgálása, megválaszolása tartozik, úgy a bejelentést fogadó szervezeti egység azt haladéktalanul a hatáskörrel rendelkező egységhez továbbítja.
Hangfelvétel készítése, megőrzése, kiadása
Az ügyfélszolgálat és a Felhasználó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzítjük, a hangfelvételt egyedi azonosítószámmal látjuk el és öt évig megőrizzük.
A Borsodvíz Zrt. a hangfelvétel készítéséről, megőrzéséről, továbbá a hívás egyedi azonosítószámáról a Felhasználót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatja. A hangfelvételt a Felhasználó kérésére évi egy alkalommal ingyenesen a rendelkezésére bocsátjuk, további igény esetén a Felhasználónak kell adathordozót biztosítani.
A Borsodvíz Zrt. a telefonon érkezett felhasználói panaszok esetén azok időtálló adathordozón történő archiválásáról gondoskodik.
Telefonon intézhető megkeresések
hibabejelentés, vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
vízszolgáltatással, Víziközmű-szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolatos általános információkérés
időpont egyeztetetés kivizsgálás, mérőcsere céljából, ill. személyes ügyfélfogadási ügyintézésre időpont foglalás
számlamásolat, csekk pótlás
fizetési mód változtatása (amennyiben nem igényel írásos dokumentációt)
egyéb, szolgáltatással, Víziközmű-szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés