Telefonos ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélkiszolgálást az alábbi telefonszámokon biztosít Társaságunk: 

Miskolc Ügyfélszolgálati Fiókiroda 

+36 46 343 011 

Tokaji Üzemigazgatóság 

+36 47 352 322 

Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi kirendeltsége 

+36 47 361 664 

Encsi Üzemigazgatóság 

+36 46 385 903 

Nyékládházai Üzemigazgatóság 

+36 46 343 809 

A Borsodvíz Zrt. központi telefonos ügyfélszolgálatának (+36 46 343 011) menürendszere:

Területi ügyfélszolgálati irodáinkat az alábbi nyomógombok szerint érheti el:

  1. gomb: Miskolc

  2. gomb: Nyékládháza

  3. gomb: Tokaj

  4. gomb: Szerencs

  5. gomb: Encs

A nyomógombok segítségével az alábbi ügyintézési lehetőséget választhatja:

  1. gomb: panaszbejelentés

  2. gomb: általános ügyféltájékoztatás

  3. gomb: műszaki hibabejelentés

  4. gomb: mérőállás bejelentése

    A 8. gomb megnyomásával meghallgathatja az adatkezelési tájékoztatónkat.

Hívásfogadás rendje munkanapokon 

Miskolc Ügyfélszolgálati fiókiroda 

Nap 

Hívásfogadási időszak

Hétfő 

8.00 - 11.00 

Kedd 

Hívásfogadás szünetel 

Szerda 

13.00 - 18.00 

Csütörtök 

Hívásfogadás szünetel 

Péntek 

Hívásfogadás szünetel 

Üzemigazgatóságok ügyfélszolgálata 

Nap 

Hívásfogadási időszak

Hétfő 

7.30 - 13.30 

Kedd 

7.30 - 13.30 

Szerda 

8.00 - 20.00 

Csütörtök 

7.30 - 13.30 

Péntek 

7.30 - 13.30 

Az ügyfélszolgálati irodák és a fiókiroda munkaszüneti és pihenőnapokon nem fogadnak hívásokat. Amennyiben a munkaszüneti nap a hatályos jogszabályokban meghatározott heti egy hosszított hívásfogadási napra esik, abban az esetben az ügyfélszolgálat a következő munkanapon tart hosszított hívásfogadást. Munkanap átrendeződés miatti hívásfogadás módosulásról a Borsodvíz Zrt. a Felhasználókat a honlapján és az ügyfélszolgálati irodákban tájékoztatja.

A felhasználási helytől függetlenül, bármely ügyfélszolgálati iroda, fiókiroda telefonszámain intézhetik felhasználóink az ügyeiket. Ha az Felhasználó a megkeresését nem annál a szervezeti egységnél tette meg, amelyik hatáskörébe a Felhasználó megkeresésének kivizsgálása, megválaszolása tartozik, úgy a bejelentést fogadó szervezeti egység azt haladéktalanul a hatáskörrel rendelkező egységhez továbbítja. 

Hangfelvétel készítése, megőrzése, kiadása

Az ügyfélszolgálat és a Felhasználó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzítjük, a hangfelvételt egyedi azonosítószámmal látjuk el és öt évig megőrizzük.

A Borsodvíz Zrt. a hangfelvétel készítéséről, megőrzéséről, továbbá a hívás egyedi azonosítószámáról a Felhasználót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatja. A hangfelvételt a Felhasználó kérésére évi egy alkalommal ingyenesen a rendelkezésére bocsátjuk, további igény esetén a Felhasználónak kell adathordozót biztosítani.

A Borsodvíz Zrt. a telefonon érkezett felhasználói panaszok esetén azok időtálló adathordozón történő archiválásáról gondoskodik.

Telefonon intézhető megkeresések