A Borsodvíz Zrt. személyes ügyfélszolgálatának elérhetőségei, az ügyfélfogadás rendje:
Ügyfélszolgálati fiókiroda | telefonszám |
Miskolc, Tömösi u. 2. 3527 | +36 46 343 011 |
Ügyfélfogadási idő: | |
Hétfő | 8:00 - 11:00 |
Szerda | 13:00 - 18.00 |
|
|
Ügyfélszolgálati iroda | telefonszám |
Tokaj, Csokonai u. 2. 3910 | +36 47 352 322 |
Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi Kirendeltsége Szerencs, Kisvásártér 16. 3900 | +36 47 361 664 |
Encs, Hunyadi u. 7. 3860 | +36 46 385 903 |
Nyékládháza, Vágóhíd u. 13. 3433 | +36 46 343 809 |
Ügyfélfogadási idő: | |
Hétfő | 7:30 - 13:30 |
Kedd | 7:30 - 13:30 |
Szerda | 8:00 - 20:00 |
Csütörtök | 7:30 - 13:30 |
Péntek | 7:30 - 13:30 |
Az ügyfélszolgálati irodák és a fiókiroda munkaszüneti és pihenőnapokon zárva tartanak. Amennyiben a munkaszüneti nap a hatályos jogszabályokban meghatározott heti egy hosszú nyitvatartási napra esik, abban az esetben az ügyfélszolgálat a következő munkanapon tart hosszan nyitva. Munkanap átrendeződés miatti nyitva tartás módosulásról a Borsodvíz Zrt. a Felhasználókat a honlapján és az ügyfélszolgálati irodákban tájékoztatja.
Időpont foglalás személyes ügyfélfogadásra
Felhasználóinkat az ügyfélfogadási irodákban, ügyfélfogadási időben, érkezési sorrendben (sorszám alapján) fogadjuk, de előzetes időpont foglalásra is van lehetőség.
Időpontfoglalást az ugyfelszolgalat@borsodviz.hu címre küldött levélben, a kért időpontot legalább 3 munkanappal megelőzően is lehet kezdeményezni, mely során kérjük megadni a kiválasztott ügyfélszolgálati irodát, a lefoglalandó időpontot, a felhasználási hely címét, azonosító számát, és telefonos elérhetőségét. Munkatársunk telefonon visszajelez az időponttal kapcsolatban.
A felhasználási helytől függetlenül, bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában intézhetik felhasználóink az ügyeiket. Ha az Felhasználó a megkeresését nem annál a szervezeti egységnél tette meg, amelyik hatáskörébe a Felhasználó megkeresésének kivizsgálása, megválaszolása tartozik, úgy a bejelentést fogadó szervezeti egység azt haladéktalanul a hatáskörrel rendelkező egységhez továbbítja.
Személyes ügyintézéshez szükséges dokumentumok, személyesen intézhető ügyek:
Az ügyfélszolgálaton történő ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük Felhasználóinkat, hogy hozzák magukkal (lehetőleg) az utolsó víz-csatornadíj számlájukat, amennyiben más Felhasználó nevében járnak el szabályos meghatalmazást is.
A személyes ügyintézéshez szükséges további dokumentumok listáját itt találja.
Ügyfélszolgálati irodában személyesen intézhető megkeresések:
vízszolgáltatással, Víziközmű-szolgáltatóval vagy ügyintézési folyamattal kapcsolat információkérés
új bekötés, szüneteltetés, bővítés, megszüntetés bejelentése, műszaki ügyintézés
mellékszolgáltatási szerződés átvétel, cseredokumentációk átvétele, újraindítás, tervjóváhagyás
locsolási vízmérő megállapodás átvétel, tervjóváhagyás
vízminőséggel kapcsolatos bejelentés
kártérítési igény bejelentése
más Felhasználó, Elkülönült vízhasználó szabálytalan vízvételezésére vonatkozó bejelentés
egyéb, szolgáltatással, Víziközmű-szolgáltatóval kapcsolatos bejelentés
időpont egyeztetés kivizsgálás, mérőcsere céljából
vízmérő rendkívüli hitelesítésének kérelme
méltányossági és jóváírási kérelmek
számlamásolat, tartozás igazolás, fogyasztás igazolás kiállításának kérelme
számlázással, befizetéssel kapcsolatos ügyintézés, információkérés, bejelentés
védendő Felhasználói státusz kérelem, igazolások előterjesztése
pénztári be-, és kifizetés, bankkártyás fizetés
Ügyfélszolgálati fiókirodában személyesen intézhető megkeresések:
az ellátási területén lévő felhasználási hellyel rendelkező Felhasználók és elkülönített vízhasználók bejelentéseinek fogadása és az általuk kezdeményezett ügyek intézése,