Személyes ügyfélszolgálat

A Borsodvíz Zrt. személyes ügyfélszolgálatának elérhetőségei, az ügyfélfogadás rendje:

Ügyfélszolgálati fiókiroda

telefonszám

Miskolci Fiókiroda

Miskolc, Tömösi u. 2. 3527

+36 46 343 011

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő

8:00 - 11:00

Szerda

13:00 - 18.00

 

 

Ügyfélszolgálati iroda

telefonszám

Tokaji Üzemigazgatóság

Tokaj, Csokonai u. 2. 3910

+36 47 352 322

Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi Kirendeltsége

Szerencs, Kisvásártér 16. 3900

+36 47 361 664

Encsi Üzemigazgatóság

Encs, Hunyadi u. 7. 3860

+36 46 385 903

Nyékládházi Üzemigazgatóság

Nyékládháza, Vágóhíd u. 13. 3433

+36 46 343 809

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő

7:30 - 13:30

Kedd

7:30 - 13:30

Szerda

8:00 - 20:00

Csütörtök

7:30 - 13:30

Péntek

7:30 - 13:30

Az ügyfélszolgálati irodák és a fiókiroda munkaszüneti és pihenőnapokon zárva tartanak. Amennyiben a munkaszüneti nap a hatályos jogszabályokban meghatározott heti egy hosszú nyitvatartási napra esik, abban az esetben az ügyfélszolgálat a következő munkanapon tart hosszan nyitva. Munkanap átrendeződés miatti nyitva tartás módosulásról a Borsodvíz Zrt. a Felhasználókat a honlapján és az ügyfélszolgálati irodákban tájékoztatja.

Időpont foglalás személyes ügyfélfogadásra 

Felhasználóinkat az ügyfélfogadási irodákban, ügyfélfogadási időben, érkezési sorrendben (sorszám alapján) fogadjuk, de előzetes időpont foglalásra is van lehetőség. 

Személyes ügyfélfogadáshoz időpontot legegyszerűbben a Borsodvíz Zrt. online ügyintézési felületén a VízCenterben foglalhat!

Időpontfoglalást az ugyfelszolgalat@borsodviz.hu címre küldött levélben, a kért időpontot legalább 3 munkanappal megelőzően is lehet kezdeményezni, mely során kérjük megadni a kiválasztott ügyfélszolgálati irodát, a lefoglalandó időpontot, a felhasználási hely címét, azonosító számát, és telefonos elérhetőségét.  Munkatársunk telefonon visszajelez az időponttal kapcsolatban. 

A felhasználási helytől függetlenül, bármely ügyfélszolgálati irodában, fiókirodában intézhetik felhasználóink az ügyeiket. Ha az Felhasználó a megkeresését nem annál a szervezeti egységnél tette meg, amelyik hatáskörébe a Felhasználó megkeresésének kivizsgálása, megválaszolása tartozik, úgy a bejelentést fogadó szervezeti egység azt haladéktalanul a hatáskörrel rendelkező egységhez továbbítja. 

Személyes ügyintézéshez szükséges dokumentumok, személyesen intézhető ügyek:

Az ügyfélszolgálaton történő ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük Felhasználóinkat, hogy hozzák magukkal (lehetőleg) az utolsó víz-csatornadíj számlájukat, amennyiben más Felhasználó nevében járnak el szabályos meghatalmazást is.  

A személyes ügyintézéshez szükséges további dokumentumok listáját itt találja.

Ügyfélszolgálati irodában  személyesen intézhető megkeresések:

Ügyfélszolgálati fiókirodában személyesen intézhető megkeresések:

az ellátási területén lévő felhasználási hellyel rendelkező Felhasználók és elkülönített vízhasználók bejelentéseinek fogadása és az általuk kezdeményezett ügyek intézése,