Adatváltozások bejelentése

A Felhasználó, Számlafizető, Elkülönített Vízhasználó, Tulajdonos közszolgáltatási szerződésben rögzített adataiban történt változást a változás bekövetkezését követő 15 napon belül köteles bejelenteni a Borsodvíz Zrt. részére. Ebben a menüpontban a leggyakoribb adatváltozások ügyintézésével kapcsolatban tájékoztatjuk.

A változás bejelentést írásban, a változást alátámasztó igazolások, dokumentumok másolatának megküldésével, vagy eredeti példányának bemutatásával (pl. cégadatok változását tartalmazó cégkivonat, aláírási címpéldány vagy természetes személyek esetén személyi igazolvány, lakcímkártya, stb.) kell megküldeni.

Nem szükséges új közszolgáltatási / mellékszolgáltatási szerződés megkötése az alábbi esetekben:

  • Felhasználó név pontosítása esetén, ha a Felhasználó személye vagy a jogi személy nem változik,

  • cég jogutódlása vagy képviselőjének változása esetén,

  • a felhasználási hely résztulajdonosainak változása esetén,

  • Felhasználót képviselő személyében bekövetkezett változása esetén,

  • levelezési cím változása esetén,

  • számlafizetés módjának változása esetén,

  • telefonszám, e-mailes elérés változása esetén,

  • amennyiben a Felhasználó ügyfél azonosítója megváltozik,

  • felhasználási hely jellegének (idény, állandó) változása esetén,

  • Számlafogadó személyében bekövetkezett változás esetén.

Levelezési – számlafogadási cím módosítása

Amennyiben a levelezési és számlaküldési címét (pl. költözés miatt) meg kívánja változtatni, vagy a cím adatokat pontosítani (pl. házszám változás, közterület átnevezés miatt) szeretné, akkor a nap 24 órájában bejelentheti ezeket a Borsodvíz Zrt. online ügyintézési felületén, a VízCenter – Levelezési cím módosítása nevű űrlap kitöltésével és beküldésével.

A változás bejelentés továbbá az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségen is benyújtható:

  • E-mailben: ugyfelszolgalat@borsodviz.hu e-mail címre küldött megkeresésben, kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és adja meg új levelezési / számlaküldési címét.

  • Személyesen ügyfélszolgálatainkon ügyfélfogadási időben (ügyfélszolgálataink címe, ügyfélfogadási ideje, illetve időpontfoglalás lehetősége a Vízcenter felületen a Személyes ügyfélkapcsolat pont alatt elérhető. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük éljen az időpontfoglalás lehetőségével.

  • Postai levélben: a 3527 Miskolc, Tömösi u. 2. címünkre, vagy a  VízCenterben megtalálható további ügyfélszolgálati levelezési címünkre. Kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és adja meg új levelezési / számlaküldési címét. Kérjük vegye figyelembe a postai átfutási időket, és lehetőség szerint válasszon a gyorsabb bejelentési módok közül!

Név pontosítás, javítási kérelem bejelentése

Felhasználó /Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető név adminisztrációs hibából eredő elírásának pontosítása esetén, a változást alátámasztó, azt igazoló dokumentumok másolatának beküldésével vagy eredeti példányának bemutatásával (pl. személyi igazolvány, anyakönyvi kivonat, stb.) jelentheti be.

Nem lakossági Felhasználó /Számlafizető a közszolgáltatási szerződés adataiban történő mindennemű változást írásban vagy személyesen bejelentve köteles kezdeményezni, a változást alátámasztó igazolások, dokumentumok (cégbírósági bejegyző végzés másolata vagy cégkivonat, aláírási címpéldány, megbízás, bankszámla szám igazolására kivonat v. szerződés, stb.) másolatának megküldésével vagy eredeti példányának bemutatásával.

A bejelentés történhet a nap 24 órájában a Borsodvíz Zrt. online ügyintézési felületén, a VízCenter – Névjavítás bejelentése űrlap kitöltésével és beküldésével.

A változás bejelentés továbbá az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségen is benyújtható:

  • E-mailben: ugyfelszolgalat@borsodviz.hu e-mail címre küldött megkeresésben, kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és adja meg a javított, módosított nevet, a kapcsolódó dokumentumokkal.  

  • Személyesen ügyfélszolgálatainkon ügyfélfogadási időben (ügyfélszolgálataink címe, ügyfélfogadási ideje, illetve időpontfoglalás lehetősége a Vízcenter felületen a Személyes ügyfélkapcsolat pont alatt elérhető. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük éljen az időpontfoglalás lehetőségével.

  • Postai levélben: a 3527 Miskolc, Tömösi u. 2. címünkre, vagy a  VízCenterben megtalálható további ügyfélszolgálati levelezési címünkre. Kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és adja meg új levelezési / számlaküldési címét. Kérjük vegye figyelembe a postai átfutási időket, és lehetőség szerint válasszon a gyorsabb bejelentési módok közül!

Egyéb adatok módosulásának bejelentése

A közszolgáltatási szerződésben foglalt alábbi adatok módosulásakor nem szükséges új közszolgáltatási szerződés megkötése, a változás bejelentését írásos formában, a változást alátámasztó dokumentumok másolatának megküldésével, vagy eredeti példányának bemutatásával kell megtenni:

  • cég képviselőjének változása esetén,

  • a felhasználási hely résztulajdonosainak változása esetén,

  • Felhasználót képviselő személyében bekövetkezett változása esetén,

  • telefonszám, e-mailes elérés változása esetén,

  • felhasználási hely jellegének (idény, állandó) változása esetén.

Az adatváltozás bejelentés az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken lehetséges:

  • E-mailben: ugyfelszolgalat@borsodviz.hu e-mail címre küldött megkeresésben, kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és a változással érintett régi és új adatokat, a kapcsolódó dokumentumokkal együtt.

  • Telefonon: a +36 46 343 011 telefonszámon, illetve a VízCenterben megtalálható telefonos elérhetőségeinken.

  • Személyesen ügyfélszolgálatainkon ügyfélfogadási időben (ügyfélszolgálataink címe, ügyfélfogadási ideje, illetve időpontfoglalás lehetősége a Vízcenter felületen a Személyes ügyfélkapcsolat pont alatt elérhető. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük éljen az időpontfoglalás lehetőségével.

  • Postai levélben: a 3527 Miskolc, Tömösi u. 2. címünkre, vagy a  VízCenterben megtalálható további ügyfélszolgálati levelezési címünkre. Kérjük megadni a Felhasználó / Elkülönült Vízhasználó, Számlafizető és a felhasználási hely címét, azonosító adatait és a változással érintett régi és új adatokat, a kapcsolódó dokumentumokkal együtt. Kérjük vegye figyelembe a postai átfutási időket, és lehetőség szerint válasszon a gyorsabb bejelentési módok közül!