Legegyszerűbben, leggyorsabban: VízCenter – Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
A Borsodvíz Zrt-nél vezetett folyószámlája egyenlegéről írásos igazolást állítunk ki külön kérése esetén.
Folyószámla igazolásra számos esetben lehet szüksége, leggyakrabban pl. az ingatlan értékesítése során, bérleti szerződés megkötésénél/felmondásánál, banki ügyintézésnél, támogatás igénylésénél stb.
A folyószámla igazolás igénylésének mentetét és ügyintézési módjait az alábbiakban ismertetjük.
A folyószámla egyenlegről a Felhasználó / Számlafizető / Tulajdonos kérésre állítunk ki írásbeli igazolást. A BORSODVÍZ ZRT. ellenőrzi, hogy nyilvántartása szerint az igénylő jogosult-e az adatokhoz való hozzáférésre és szükség esetén Meghatalmazás pótlólagos csatolását is előírhatja.
A kérelemben meg kell adni a felhasználási hely azonosítóját, a felhasználási hely címét és a Vevő-fizető azonosító számát (partnerkód), az igazolás felhasználási célját (pl. ingatlan adásvétele, hitelügyintézés, pályázati részvétel, bérleti szerződés megkötése stb.).
A Borsodvíz Zrt. által kiállított folyószámla (tartozás) igazolás alapvetően minden olyan, a felhasználási helyhez kapcsolódó, rendezetlen pénzügyi kötelezettséget tartalmaz, amelyet a felhasználónak BORSODVÍZ ZRT. felé kell teljesítenie. Ez jellemzően az alábbi tételeket foglalhatja magában:
Víz-, csatornadíjak (fogyasztással arányos díjak) és alapdíjak
Késedelmi kamatok (késedelmesen befizetett számlák után felszámítva)
Ügyintézési / adminisztrációs díjak (pl. vízmérőkkel kapcsolatos tevékenységek, hátralék miatt végrehajtandó szolgáltatás-korlátozás, -felfüggesztés költsége, végrehajtói díjak, adatkérések díja stb.)
Egyéb szolgáltatási díjak (pl. mérőcsere díja, rendkívüli helyszíni kiszállás díja, műszaki beavatkozások költsége, ha azt a Felhasználó rendelte meg stb.).
Az igazolást általában papíralapon postán, vagy kérésre elektronikusan adjuk ki, a kérelemben megjelölt postacímre, e-mail címre, a kérelem beérkezését követő 15 napon belül.
A folyószámla igazolás kiállítása díjmentes.
Folyószámla igazolás kiállítása iránti kérelmét a nap 24 órájában kezdeményezhetik a Borsodvíz Zrt. online ügyintézési felületén, a VízCenterben a Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése űrlap kitöltésével és beküldésével.
A folyószámla igazolás iránti kérelem az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken is igényelhető:
E-mailben: az alábbi címre küldött elektronikus levélben. Kérjük adja meg felhasználói azonosítóját, a felhasználási hely címét, személyes adatait az azonosítás érdekében és az igazolás megküldésének módját (postai, vagy e-mail cím). Email címünk: ugyfelszolgalat@borsodviz.hu
Telefonon: a +36 46 343 011 telefonszámon, illetve a VízCenterben megtalálható telefonos elérhetőségeinken.
Személyesen ügyfélszolgálatainkon ügyfélfogadási időben (ügyfélszolgálataink címe, ügyfélfogadási ideje, illetve időpontfoglalás lehetősége a Vízcenter felületen a Személyes ügyfélkapcsolat pont alatt elérhető. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük éljen az időpontfoglalás lehetőségével.
Postai levélben: Kérjük adja meg felhasználói azonosítóját, a felhasználási hely címét, személyes adatait az azonosítás érdekében és az igazolás megküldésének módját (postai, vagy e-mail cím). Postacímünk: 3527 Miskolc, Tömösi u. 2., vagy a VízCenterben megtalálható további ügyfélszolgálati levelezési címünk. Kérjük vegye figyelembe a postai átfutási időket, és lehetőség szerint válasszon a gyorsabb bejelentési módok közül!