Amennyiben közterületen észlel hibát, üzemzavart (pl. csőtörés, szivárgás stb.), kérjük együttműködését a mihamarabbi bejelentésben, hogy a Borsodvíz Zrt. a közterületi hiba kijavítását a legrövidebb időn belül megkezdhesse a zavartalan ivóvízszolgáltatás biztosítása érdekében.
Az azonnali intézkedést igénylő munkák esetén a gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás érdekében kérjük, válassza a telefonos kapcsolatfelvételt!
Hívja a Borsodvíz Zrt. diszpécserszolgálatát a 0-24 órában elérhető telefonszámon a hiba felmerülési helyének megfelelően! A tárcsázandó telefonszám kiválasztásához lépjen honlapunkon a Településkereső menüpontba és adja meg az érintett települést!
A Borsodvíz Zrt. hibabejelentésre rendszeresített telefonszámai:
Miskolc Ügyfélszolgálati Fiókiroda | +36 46 343 011 |
Tokaji Üzemigazgatóság | +36 47 352 322 |
Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi kirendeltség (7:00 – 15:00 óráig) | +36 47 361 664 |
Encsi Üzemigazgatóság | +36 46 385 903 |
Nyékládházai Üzemigazgatóság | +36 46 591 333 |
A bejelentés során kérjük közölje a hiba pontos helyét (pl. utca, házszám) és a hiba jellegét (pl. nagymennyiségű víz folyik, szivárgás látható), hogy Borsodvíz Zrt. munkatársai minél hamarabb reagálni tudjanak.
A bejelentett közterületi hibákat a Borsodvíz Zrt. kivizsgálja, és a kisebb rendellenességeket azonnal megszünteti, az azonnal nem javítható hibákat pedig ütemezetten, a más bejelentett hibákkal együtt, a sürgősségüknek megfelelő sorrendben kijavítja. Abban az esetben, ha a keletkezett hiba élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztet, annak elhárítását a Borsodvíz Zrt. azonnal megkezdi.
A Felhasználók a fenti telefonszámokon érdeklődhetnek az üzemzavarok esetén a szolgáltatás helyreállításának várható időpontjáról is.
A Borsodvíz Zrt. a közterületi hibajavításokat a lehetőségekhez mérten úgy szervezi, hogy az a szolgáltatás folyamatos teljesítését a lehető legkisebb mértékben akadályozza. Olyan esetben, mikor ez elkerülhetetlen, a jogszabályi előírás szerinti időtartamot követően a minimális vízellátást biztosítja.
Amennyiben a hibajavítás, üzemzavar elhárítása a Felhasználót, vagy az ingatlan tulajdonosát közvetlenül érinti (pl. az ingatlanra történő belépés szükségessége stb.), Borsodvíz Zrt. értesíti az érintetteket. A hibaelhárítás időtartalmára a Borsodvíz Zrt. a minimálisan szükséges mértékben korlátozhatja az ingatlan használatát. A hiba elhárítását követően, a mindenkor érvényes jogszabályi előírásoknak megfelelően, mindent megtesz az eredeti állapot visszaállítására. Jogos kárigény felmerülése esetén az okozott károk megtérítéséről gondoskodik.
Tájékoztatjuk, hogy az ivóvíz- és szennyvízelvezetés szolgáltatás biztosítása során előfordulhat a szolgáltatás átmeneti szüneteltetése az előre tervezhető karbantartási munkák miatt is. A Borsodvíz Zrt. az előre tervezhető, a víziközmű-szolgáltatás kapcsán felmerülő karbantartási munkákról, szolgáltatás-korlátozásokról, műszaki okokból szükségessé váló nyomáscsökkentésről a Felhasználókat a honlapján, illetve helyi módon írásban, hirdetményben tájékoztatja. Az előre tervezett karbantartásokról bővebb információkat a Hírek > Tervezett karbantartás, vízhiány menüpontban talál!
Ügyfélfogadási időben ügyfélszolgálatunkon személyesen is bejelenthet közterületi hibákat.
Amennyiben a felhasználási helyen, a bekötési vízmérőt követő házi ivóvízhálózaton történt meghibásodás, akkor ezzel kapcsolatban részletes tájékoztatást az Elérhetőségek, kapcsolat > Hibabejelentés > Felhasználási helyen menüpontban talál.