A Felhasználó ingatlanán és tulajdonában lévő házi ivóvíz- és szennyvízhálózatot, illetve a csatlakozó hálózat műszaki állapotát rendszeresen ellenőrzi és az észlelt hibák kijavításáról haladéktalanul gondoskodik.
Ha a Felhasználó a szolgáltatási pontot követő házi, illetve csatlakozó ivóvíz- és szennyvízhálózat meghibásodására utaló jelet észlel, köteles az aktuális mérőállás megjelölésével haladéktalanul, de legkésőbb 5 naptári napon belül bejelenteni a hibát a Borsodvíz Zrt. ügyfélszolgálatának, illetve a hiba kijavításáról azonnal gondoskodni.
Amennyiben a meghibásodást a vízmérőaknában tapasztalja, kérjük haladéktalanul jelentse be a 0-24 órában elérhető telefonszámon!
A Borsodvíz Zrt. azonnali beavatkozását igénylő hibák bejelentésre rendszeresített telefonszámok:
Miskolc Ügyfélszolgálati Fiókiroda | +36 46 343 011 |
Tokaji Üzemigazgatóság | +36 47 352 322 |
Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi kirendeltség (7:00 – 15:00 óráig) | +36 47 361 664 |
Encsi Üzemigazgatóság | +36 46 385 903 |
Nyékládházai Üzemigazgatóság | +36 46 591 333 |
A tárcsázandó telefonszám kiválasztásához lépjen honlapunkon a Településkereső menüpontba és adja meg az érintett települést!
A Felhasználó ingatlanán (felhasználási hely) Borsodvíz Zrt., illetve Felhasználó által végzett hibaelhárításokról és kötelezettségekről részletes információkat talál honlapunkon az Ügyintézés > Műszaki jellegű ügyintézés > Meghibásodások menüpontban.
Amennyiben közterületen nem előre tervezett és bejelentett hibát, üzemzavart (pl. csőtörés, szivárgás stb.) észlel, kérjük együttműködését a mihamarabbi bejelentésben! A közterületi hibabejelentéssel kapcsolatos információkat itt találja: Tájékoztatók > Hibabejelentés > Közterületi hibák