Felhasználási helyen meghibásodás

A Felhasználó ingatlanán és tulajdonában lévő házi ivóvíz- és szennyvízhálózatot, illetve a csatlakozó hálózat műszaki állapotát rendszeresen ellenőrzi és az észlelt hibák kijavításáról haladéktalanul gondoskodik. 

Ha a Felhasználó a szolgáltatási pontot követő házi, illetve csatlakozó ivóvíz- és szennyvízhálózat meghibásodására utaló jelet észlel, köteles az aktuális mérőállás megjelölésével haladéktalanul, de legkésőbb 5 naptári napon belül bejelenteni a hibát a Borsodvíz Zrt. ügyfélszolgálatának, illetve a hiba kijavításáról azonnal gondoskodni. 

Amennyiben a meghibásodást a vízmérőaknában tapasztalja, kérjük haladéktalanul jelentse be a 0-24 órában elérhető telefonszámon! 

 

A Borsodvíz Zrt. azonnali beavatkozását igénylő hibák bejelentésre rendszeresített telefonszámok: 

Miskolc Ügyfélszolgálati Fiókiroda 

+36 46 343 011 

Tokaji Üzemigazgatóság 

+36 47 352 322 

Tokaji Üzemigazgatóság Szerencsi kirendeltség (7:00 – 15:00 óráig) 

+36 47 361 664 

Encsi Üzemigazgatóság 

+36 46 385 903 

Nyékládházai Üzemigazgatóság 

+36 46 591 333 

 

A tárcsázandó telefonszám kiválasztásához lépjen honlapunkon a Településkereső menüpontba és adja meg az érintett települést! 

A Felhasználó ingatlanán (felhasználási hely) Borsodvíz Zrt., illetve Felhasználó által végzett hibaelhárításokról és kötelezettségekről részletes információkat talál honlapunkon az Ügyintézés > Műszaki jellegű ügyintézés > Meghibásodások menüpontban.  

Amennyiben közterületen nem előre tervezett és bejelentett hibát, üzemzavart (pl. csőtörés, szivárgás stb.) észlel, kérjük együttműködését a mihamarabbi bejelentésben! A közterületi hibabejelentéssel kapcsolatos információkat itt találja: Tájékoztatók > Hibabejelentés > Közterületi hibák